X

Nokia interactive billboard

Z okazji premiery smartfona Nokia 500 przygotowaliśmy niezwykłą akcję łączącą wirtualny świat społeczności z rzeczywistością offline. W Pasażu „Wiecha” ustawiliśmy interaktywny billboard, którym można było sterować za pomocą gestów za sprawą oprogramowania wykorzystującego computer vision. Na ekranie pojawiały się zdjęcia zamieszczone przez fanów marki Nokia Polska.

31 000 użytkowników skorzystało z aplikacji na Facebooku

Użytkownicy Facebooka mogli za pomocą aplikacji umieszczać swoje zdjęcie. Każde z nich brało udział w konkursie, a na autorów najlepszych z nich czekał nowy smartfon marki Nokia.

90 000 interakcji z billboardem w trakcie trwania akcji

Pełną galerię fanów marki Nokia Polska można było oglądać na niezwykłym, interaktywnym billboardzie, który reagował na gesty użytkowników. Zdjęcia uczestników konkursu mogły być oglądane przez przechodniów w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc w Warszawie.