X

Gra o tron - I edycja

Naszym zadaniem było przyciągnięcie przed telewizory fanów serii fantasy “Gra o tron”. W tym celu opracowaliśmy koncepcję i zrealizowaliśmy konkurs dla fanów. Stworzyliśmy aplikację osadzone na Facebooku oraz dedykowanym minisite, których celem była aktywizacja fanów i promocja serialu, który miał zadebiutować na antenie HBO.

Zadaniem graczy było m.in. odpowiadanie na pytania dotyczące kolejnych odcinków produkcji. Pytania związane z akcją były przygotowywane z wyprzedzeniem przed premierami odcinków tak, aby już w kilka minut po emisji fani serii mogli zasiąść przed komputerem i podjąć wyzwanie. Dodatkowe punkty przyznawane były za zapraszanie nowych graczy i wypełnianie zadań specjalnych. Nagrodami dla najlepszych graczy były serialowe gadżety, w tym między innymi rodowe koszulki.

Cotygodniowe sesje konkursowe cieszyły się ogromnym zainteresowaniem fanów serii. Wśród nich znajdowali się zarówno wielbiciele książkowego pierwowzoru, którzy doceniali merytoryczną zawartość aplikacji, jak i widzowie serialu, którym podobała się multimedialna forma zabawy, możliwość dołączenia do książkowego rodu i zbierania punktów za wypełnione zadania.